دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۱۴:۰۰

اجلاس نفت و گاز قزاقستان ماه آینده برگزار می‌شود
باشگاه خبری فراساحل: قزاقستان برای بررسی چالش‌های صنعت نفت و گاز خود و ارائه فرصت‌های پیش روی نفت و گاز، اسفندماه امسال در آلماتی اجلاس برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، روزنامه آستانه تایمز، اجلاس نفت و گاز قزاقستان در تاریخ‌های ٢٣ و ٢٤ فوریه ٢٠١٥ (٤ و ٥ اسفندماه ١٣٩٣) در شهر آلماتی با محوریت توسعه و فرصت‌های پیش‌ روی صنعت نفت و گاز قزاقستان برگزار می‌شود. این اجلاس دو روزه شامل دو بخش کنفرانس و کارگاه در رابطه با پروژه‌های کنونی و آینده در بخش‌های مختلف صنعت نفت و گاز قزاقستان است. تمامی فعالان صنعت نفت و گاز قزاقستان برای بحث و تبادل نظر در باره آخرین دستاوردهای این حوزه، و نیز طرح چشم‌انداز بالادستی، میان دستی و پائین دستی منطقه در این اجلاس شرکت می‌کنند.

اجلاس قزاقستان قصد دارد تا چالش‌ها و چشم‌اندازهای یکی از موفق‌ترین بخش‌های اقتصاد این کشور را بررسی کند. قزاقستان یکی از ٢٠ کشور بزرگ تولیدکننده نفت جهان است. این کشور سالانه ٤٠٠ میلیارد فوت مکعب گاز طبیعی تولید می‌کند. قزاقستان در سال ٢٠١٤ دارای ٨٥ تریلیون فوت مکعب ذخیره گاز طبیعی اثبات شده بود. این کشور هم‌اکنون ١٧٢ میدان نفتی دارد که ٨٠ درصد آنها در حال توسعه هستند. سخنرانان اجلاس قزاقستان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و صنعتی را در کنار چالش‌های دستیابی به رشد پایدار، نوسازی فرایندهای پالایشگاهی، و نقش قزاقستان در بازارهای انرژی جهان بررسی می‌کنند. یربولات دسایف، وزیر انرژی قزاقستان، در برنامه توسعه اقتصادی و فرهنگی ١٩-٢٠١٥ کشورش آورده است: حجم تولید نفت قزاقستان در سال ٢٠١٥ به ٨١ میلیون و ٨٠٠ هزار تن می‌رسد و تا سال ٢٠١٩ میلادی این سطح به ٩٦ میلیون تن افزایش می‌یابد.


  کد خبر : 364
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :